2007 m. spalio 28 d., sekmadienis

BI naudojimas mažmeninėje prekyboje

Mažmeninės prekybos verslas per paskutinį dešimtmetį vystėsi sparčiais tempais. Šiais laikas didelė konkurencija priverčia mažmeninės prekybos tinklus didinti ne tik siūlomą asortimentą, bet ir didinti veiklos efektyvumą, mažinant kaštus, valdant išteklius, naudojant marketingo akcijas pirkėjams privilioti.
Veiklos analizė tampa sudėtingesnė, vadybininkai turi atsižvelgti į daugybę veiklos aspektų, tokių kaip prekių pristatymo ir saugojimo optimizavimas, greitas prekybos lentynų papildymas paklausiomis prekėmis, pirkėjų eilių valdymas, kasininkų ir kitų darbuotojų darbo tvarkaraščių racionalus sudarymas, aptarnavimo kokybės ir greičio didinimas, esamo parduotuvių ploto efektyvesnis panaudojimas ir daug kitų. Šioms užduotims atlikti paprastai naudojamų priemonių, tokių kaip Excel, Skaita ir analogiškos, neužtenka. „Mažmenininkams“ prireikė papildomų priemonių, kurios leistų greitai apdoroti didelį duomenų kiekį, kad išgautų vertingus veiklos analizei duomenis. Būtent tai ir pakankamai žemi diegimo kaštai nulemia analitinių informacinių sistemų plėtrą šiame verslo segmente.
Informacinės analitinės priemonės, naudojamos kartu su kitomis (CRM, ERP, apskaitos ir planavimo sistemomis), leidžia pagreitinti veiklos analizės procesus, supaprastinti atskaitomybę, surasti ir suprasti problemines sritis.


Informacija ruošiama

Komentarų nėra: