2007 m. lapkričio 6 d., antradienis

Konfidencialumo spragos. Žvalgybos metodai.

Žmonių poreikis bendrauti yra esminis. Atsiradus Internetui žmonių bendravimo galimybės padidėjo, žmonės įprato spręsti savo asmenines problemas naudojantis įmonės telekomunikacinėmis ryšio priemonėmis, bet tai kartais brangiai kainuoja pačiai įmonei (čia bus kalbama ne apie sąskaitas už ryšio panaudojimą).
Informacinė visuomenė pasipildė naujomis priemonėmis: elektroninis paštas, pokalbių kambariai, forumai, peer-to-peer technologijos – žmonės gavo plačias galimybes minimaliomis išlaidomis bendrauti realiu laiku su įvairiais pašnekovais. Dabar privačių problemų sprendimui naudojami ne tik darbo telefonas, bet ir įmonės elektroninio pašto dėžutės, MSN, Skype, ICQ, GoogleTalk ir daugybė kitų ryšio priemonių. Kadangi tai įmonei beveik nieko nekainoja, organizacijose dažnai tokius bendravimus nelaiko problema ir tiesiog ignoruoja. Tačiau šio reiškinio pavojingumas nėra akivaizdus. Galėčiau papasakoti apie visą eilę pavyzdžių, kai žmonių noras bendrauti sudaro rimtą grėsmę įmonės veiklai, ir konkurentai gauna žvalgybos galimybes, tuo tarpu įmonės informacinio saugumo skyriai apie tai net neįtaria...

Informacija ruošiama....

Komentarų nėra: