2007 m. spalio 15 d., pirmadienis

BPM (Veiklos vystymo valdymas)

Business Performance Management (angl. veiklos vystymosi valdymas), toliau BPM, tai pat žinomas kaip Operational Performance Management, Corporate Performance Management, Enterprise Performance Management - tai aibė procesų, kurie padeda įmonėms optimizuoti savo veiklos vystymą. Tai technologinis karkasas veiklos organizavimui, automatizavimui, analitinėms verslo metodikoms, metrikoms, procesams ir sistemoms, kuris lemia verslo vystymą.

BPM laikomas sekančia BI karta ir skirtas padėti įmonėms efektyviau naudoti savo finansinius, žmogiškuosius, materialinius ir kitus išteklius.

Pagrindinės BPM funkcijos:

  • duomenų surinkimas, kaip išorinių taip ir vidinių;
  • atpažinti ir pritaikyti šablonus ir sureikšminti duomenis, atlikti analizę;
  • reaguoti į išvestinę informaciją.
Šiuolaikiniame versle augant reikalavimams, griežtinant standartus, automatizuojant procesus ir technologijas atsirado ir yra prieinami didžiuliai duomenų apie veiklas kiekiai. Duomenų saugyklų technologijos nustato repozitorijus šių duomenų saugojimui. Patobulinta ETL (Ectract-Transform-Load) technologija ir kai kurios įmonės taikomųjų sistemų priemonės ženkliai pagreitino duomenų išgavimo ir analizės procesus. OLAP ataskaitų technologijos leido greitai rengti ataskaitas, kuriose atliekama daugiamatė duomenų analizė.
Business Intelligence tapo menu naršimo tarp milžiniškų duomenų kiekių, reikalingos informacijos išgavimo ir tos informacijos vertimo į taikomąsias žinias.

Kas yra BPM?
BPM susideda iš duomenų konsolidavimo iš skirtingų heterogeninių duomenų šaltinių, užklausų formavimo ir vykdymo, ir duomenų analizės, kuri leidžia pritaikyti išgautas žinias praktikoje.

Komentarų nėra: